021-77586144 :شماره تماس مستقیم

تاثیر تبلیغات محیطی در پیشرفت یک برند:
امروزه تابلو سازی شیوه ی بسیار رایج و کارآمد تبلیغاتی است. وقتی تبلیغات محیطی موثر واقع می شوند که در معرض دید بیشتری از افراد قرار بگیرند. تابلو و تابلو سازی در جهت رشد تبلیغات، فروش و پیشرفت هر چه بیشتر یک برند بسیار تاثیر گذار است. پس باید بینندگان زیادی را به تابلو و تبلیغات برند خود، متوجه کند. تابلو سازی و استفاده از حروف برجسته روی تابلو ها برای افزایش فروش و تبلیغات بیشتر سازمان یافته اند. هدف از هر نوع تبلیغ و تابلو سازی معرفی و جذب متقاضی است که به دنبال آن فروش و سود محصولات معرفی شده، بیشتر می شود.
مجموعه ی تابلوهای تبلیغاتی در واقع جزئی از تبلیغات محیطی محسوب می شوند و تابلو سازی انواع مختلفی را دارد: مثلا تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، تابلو نئون، تابلو ترموود، تابلو وکیوم، تابلو ال ای دی، بیلبورد، لمپوست بنر و ...
 تابلو شیاومی
تابلو شیاومی

همانگونه که میدانید تابلوی تبلیغاتی و تابلو مغازه  نقش بسیار مهمی را در رونق اقتصادی اشخاص با کسب و کار مختلف ایجاد می کند. وقتی از تابلو تبلیغاتی استفاده می گردد توجه و نظر عابرین پیاده به آن مغازه یا فروشگاه زیاد می شود. تابلو مغازه نه تنها باید ساده  و مختصر باشد بلکه باید گویای موضوع و برند مغازه نیز باشد.
برای داشتن یک تبلیغ کارآمد در فضای شهری و به صورت فیزیکی استفاده از تبلیغات محیطی مناسب است اما تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز می تواند کارآمد باشند. در کل برای پیشرفت برند تنها از یک نوع تبلیغ استفاده نکنید تبلیغات و بازاریابی محتوایی، تبلیغات پورسانتی، بازاریابی چریکی، بنرهای مندرج در وب سایت های معتبر، بازاریابی پیامکی و انواع تبلیغات موثر دیگر می توانند بسیار موفق عمل کنند. تبلیغات به روش های محیطی و یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تلویزیون، همگی موجب دیده شدن و معرفی برند یک محصول می شوند و حتی می توانند در زمان کوتاهی اطلاعات بسیار ارزشمندی از برند مورد نظر را در اختیار مشتریان قرار دهند. در این راستا عواملی در جذب مشتری،  فروش و سود بیشتر تاثیر دارند:

باید احتمال دیده شدن توسط اشخاص را بالا برد. که بهتر است از انواع تبلیغات در این راستا بهره برد، انواع تبلیغات محیطی و غیرمحیطی و مجازی

تصمیم اولیه ی خریدار: گاهی اوقات افراد در حال گذرند و قصد خرید ندارند اما تبلیغات گسترده و خوب در آن محل  آنها را به خرید آن برند تشویق می کند. پخش تراکت، دادن کاتالوگ جهت معرفی محصول، نصب تابلو شیک و مدرن در محل فروش، نصب دکوراسیون زیبا، تمیزی و مرتب بود  محل همه و همه عواملی است که افراد را ترغیب به خرید می کند حتی اگر هدف خرید برند خاصی را نداشته اند.

باید برند یا محصول مورد تبلیغ، متفاوت از سایر رقبای خود باشد. در تبلیغات باید نوآوری خوبی داشته باشید تا از رقیب خود در فروش محصولات حداقل یک گام جلوتر باشید.
همواره تبلیغات مدرن و به روزی داشته باشید اگر از تبلیغات تابلوسازی بهره می برید تابلو مغازه شیک و زیبایی انتخاب کنید. مثلا تابلو کامپوزیت از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود که در آن از حروف برجسته با متریال های مختلفی استفاده می شود ولی صفحه زمینه ای کامپوزیتی دارد و جلوه ی بسیار خاصی را به مغازه یا فروشگاه شما می دهد.
تابلو استیل به علت زیبایی، قابلیت تمیزی ظاهری، مقاومت مناسب و غیره از گذشته تا به حال مشتریان خاص خود را داشته است. از انواع آن می توان به تابلو استیل با پلکسی مات و تابلو استیل نور اندریک اشاره کرد.
تابلو پلکسی که خود در انواع مختلفی است: تابلو نئون پلاستیک ،تابلو پلکسی دوبل،پلکسی پانچ و... که هر یک از آنها بسیار جذاب و پرکاربرد در عرصه ی تابلو سازی اند.
تابلو سامسونگ
 تابلو سامسونگ

تابلو چلنیوم: از به روزترین و مدرن ترین انواع تابلو هاست و به راحتی مشتریان را جذب می کند. چون روشنایی و زیبایی چشمگیری دارد. این نوع تابلو روکش و محافظ نایلونی دارد که نه تنها از  خط و خش روی تابلو حفاظت می کند بلکه حروف تابلو را از گرد و خاک و کثیفی دور نگه می دارد.
اگر تصمیم قطعی و نهایی را در مورد نوع تبلیغات خود نمی توانید اتخاذ کنید بهتر است به گروه تبلیغاتی رامین مراجعه کرده و  از ما کمک بگیرید. در این صورت طبق نوع کسب و کار خود و نیاز و سلیقه ی مشتری بهترین نوع تبلیغ به شما پیشنهاد داده می شود.


 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :